Regulament
Facebook >>
International Youth Jazz Competition and Festival
10-14 Mai 2017


Informații generale

La programul-concurs al Competiției și Festivalului Internațional de Jazz pentru Tinerime, pot participa vocaliști, muzicieni sau formații de muzicieni și cântăreți sub 30 de ani, care sunt studenți la o instituție de muzică acreditată de Ministerul Tineretului și Sportului.

În funcție de numărul candidaților, concursul va avea loc în sala mare și mică a Clubului Jazz&Blues (str. Sinaia nr. 3). Candidații vor concura pe scenă în fața unui juriu expert și a publicului.

Juriu

Juriul va fi format din experți ai jazzului și muzicieni consacrați, dar pot participa și profesori interesați: Sárik Péter (Ungaria), Florian Lungu (Moșu) (România), Alex Man (România), Gyárfás István (Ungaria), Romeo Cozma (România).
Prezentator al festivalului: Mike Godoroja
*Participanții care au câștigat un premiu la una din edițiile trecute, sunt bineveniți să participe din nou, dar nu mai pot fi premiați la aceeași categorie la care au câștigat premiul!

Candidații trebuie să pregătească un program de maxim 20 de minute. Rugămintea organizatorilor este, ca participanții să înceapă performanța în timp (luând în considerare repartizarea din caietul program) și să se încadreze - obligatoriu(!) - în cele 20 de minute. În cazul în care oricare echipă depășește această durată, organizatorii vor întrerupe evoluția pe scenă!

Programul trebuie să conțină următoarele:

-Program la liberă alegere – repertoriul acestuia poate fi alcătuit de candidați
-Pe lângă acesta, în mod obligatoriu (!), trebuie să participe cu cele 5 piese de mai jos, dintre care concurenții vor trebui să interpreteze piesa extrasă de juriu.

Piese obligatorii

1.) Straight no chaser/Route 66 (la alegere)
2.) Oleo/I got rhythm (la alegere)
3.) All the things you are
4.) Someday my prince will come
5.) Love for sale

Condiții de participare

Soliștii/trupele candidați la concurs au dreptul la personal auxiliar de maxim două persoane (șofer, profesor, organizator, manager, referent etc.).

Documente pentru înscriere:

De la profesori (posibili membri ai juriului):
-Biografie scurtă
-Fotografie de bună calitate

De la studenți:
-Formular de înscriere. (*Vă rugăm să indicați numele tuturor membrilor echipei (concurenți și însoțitori), respectiv data exactă a sosirii și plecării!)
-Copie după cartea de identitate
-Rider Technique *Vă rugăm să indicați separat acele instrumente și echipamente tehnice pe care le aduceți (ex. amplificatoare chitară și bass) și acelea pe care solicitați de la noi!
* Îi rugăm pe contrabasiști să-și aducă pickup-urile proprii!
* Asigurăm set de tobe (bază) pentru percuționiști, și îi rugăm să-și aducă propriile baghete, cinele, pedale și premiere (snare drums)!

-Scurtă biografie a solistului/trupei
-2 piese interpretate de solist/trupă în format mp3.

Juriul va selecta soliștii pe baza pieselor trimise. Piesele trebuie trimise la adresa de email: jazzdome@gmail.com sau la maticjazz@gmail.com până la data de 20 Martie 2017.

Până la data de 25 Martie organizatorii vor anunța fiecare concurent despre rezultatul preselecției.

Formularul de înscriere și regulamentul de pot descărca de aici:
http://drive.google.com/open?id=0B_SXLY3ypJ4AWWtzTl94LWJObkk

Premii

Valoarea totală a premiilor este de 3000 euro. Această sumă va fi împărțită după decizia comună a juriului și a organizatorilor între:

-CEL MAI BUN INSTRUMENTIST
-CEL MAI BUN VOCALIST
-CEA MAI BUNĂ TRUPĂ.


În cazul în care vor fi mai mulți concurenți eminenți, se vor acorda premii speciale.

Termenul limită pentru depunerea documentelor de participare este: 5 aprilie, 2017.

Documentele de patrticipare sunt așteptate la următoarea adresă e-mail: jazzdome@gmail.com sau maticjazz@gmail.com

În cazul în care participanții depășesc termenul limită, înscrierea nu va fi luată în considerare!

Alte informații:

-Se asigură drum dus întors pentru cei veniți cu avionul din Cluj și Sighișoara.

-Organizatorii vor suporta cheltuielile de cazare și masă, costul transportului însă le revine participanților.

-Interpreții vor beneficia de sistem profesional și instrumente de sunet (set de tobe (bază), pian acustic și digital, contrabas, respectiv amplificator chitară Hardke (60 W) și amplificator bass Laney (30 W)).

- Pe toată perioada desfășurării concursului participanții vor avea ocazia să țină repetiții în sălile clubului Jazz&Blues, zilnic de la ora 10:00.

Programul complet și evenimentele festivalului vor fi publicate pe siteurile:

http://www.studjazzfest.ro/cgi-bin/index.cgi?mod=&emod=&lang=ro
http://www.ccsmures.ro/
http://www.partituras.ro/
https://www.facebook.com/pages/Studjazzfest/302979409799197
https://www.facebook.com/pages/JazzBlues-Club-Targu-Mures/120828781459840

Persoană de contact:

- Demeter József (director): tel.: +40-723-219-757, e-mail: jazzdome@gmail.com
- Dana Matic (PR Manager): tel.: +40-745-055-372, e-mail: maticjazz@gmail.com
- Buksa Árpád (IT Specialist): tel.: +40-742-048-283, e-mail arpi1995@yahoo.com